Stage1 - 2000zl
Stage2 - 1500zl+S1 (Intercooler z montazem)
Po S1 i S2 mozna sie spodziewac ok 280ps i 390nm na paliwie 98octan.Z wydechem o jakieś +10/15.
Skrzynia biegow jest bardzo mocna i na seryjnych sprzeglach wytrzymuje 450nm.
Po wymianie sprzegieł ktore wprowadzilismy do oferty (ale jeszcze nie ma info. na stronie) bedzie wytrzymywac do 650nm.
Jest to mocniejsza skrzynia niz skrzynia manualna.
Nie ma sie Pan co o nia obawiac..............robilismy juz projekty w takich samochodach z wieksza turbosprezarka na moce powyzej 300ps i pow. 400nm
Większy dolot - jak najbardziej, może coś dać, bo przepływ powietrza jest lepszy (aczkolwiek nie można przesadzić ze średnicą), ale po samym IC nie spodziewałbym się cudów w mocy. Natomiast sprawność wtedy wzrasta, bo autko nie zdycha po drugim bucie
ale po samym IC nie spodziewałbym się cudów w mocy
cudów może nie, ale chłodniejszego powietrza jesteś w stanie wtłoczyć do cylindra więcej i chyba o to w tym wszystkim chodzi, o puchnięciu nie wspominając, O1 ze SMICem puchnie już po jednokrotnym przypałowaniu w lato, więc...
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Stage1 - 2000zl
Stage2 - 1500zl+S1 (Intercooler z montazem)
Po S1 i S2 mozna sie spodziewac ok 280ps i 390nm na paliwie 98octan.Z wydechem o jakieś +10/15.
Skrzynia biegow jest bardzo mocna i na seryjnych sprzeglach wytrzymuje 450nm.
Po wymianie sprzegieł ktore wprowadzilismy do oferty (ale jeszcze nie ma info. na stronie) bedzie wytrzymywac do 650nm.
Jest to mocniejsza skrzynia niz skrzynia manualna.
Nie ma sie Pan co o nia obawiac..............robilismy juz projekty w takich samochodach z wieksza turbosprezarka na moce powyzej 300ps i pow. 400nm
Pozdrawiam i Zapraszam
Więc chyba jednak coś daje
tak się składa, że mam auto zrobione w Compsporcie, wymieniony IC
a moc jest taka jak w autach z seryjnym IC
Dzisiaj uzyskałem wszystkie niezbędne informacje w compsporcie o modyfikacji i wygląda to następująco : aby uzyskać 230-240 KM wystarczy wymiana ukł.wydechowego, wstawienie większego IC, program. Koszt usługi 7000 zł. Czas 3-5 dni. Wydech firmy MG motorsport jest ze sportowym katalizatorem, więc z przeglądem nie powinno być problemu.
Program dla mnie i cenowo i jeśli chodzi o moc jest wystarczający, dlatego tylko to zrobie i przekulam się do 2013-go, potem i tak zmiana auta. :szeroki_usmiech
kross12, Compsport - program 2400PLN, Masters 100PLN drożej.
no własnie czy ktos robił program w TSI u Mastersa? Jakieś opinie? ......pytanie może troche trywialne ale wypadłem troche z "obiegu" :lol: i zatrzymałem sie na tym jak Masters był raczej polecany do diesli.....a zastanawiam sie czy robić program u niego czy w Unitroniku?
EŁ, ja właśnie liczę, że cena w MR będzie nie wyższa niż w CS i MT, ale jeszcze nie pytałem. Zresztą mam jeszcze czas, program i tak dopiero pod koniec roku będzie robiony. Mój wywiad w CS i MT dotyczył bardziej tego czy już robią ten modelowo rocznik.
OI 1.8T robilem u Mastersa ... z 1.8 TSI raczej sie do Rogala przejade na szczepionke, dla mnie tez sam chip jest wstarczajacy ... mooooooze FMIC sobie fundzielne ale to moze.
cena listowa w mrmotors jest taka sama jak u mastersa
czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel
Komentarz